Es lasu
Skola jau nav aiz kalniem, bet Jūsu bērns joprojām slikti lasa vai pavisam to neprot?
No tā, kā bērns lasa un saprot izlasīto, ir atkarīgs tas, kā viņam veiksies skolā ne tikai ar valodām, bet arī ar tādiem priekšmetiem kā matemātika, dabas zinības utt. Jo visi priekšmeti prasa, lai bērns spētu pats izlasīt un saprast izlasīto.
Vai Jūs zinājāt, kādos posmos tiek sadalīts mācības process?
1. posms
Apgūstot burtus ar bērnu, jānosauc ne tikai burta nosaukums, bet arī skaņa, kas veidojas, izrunājot konkrēto burtu. Citādāk, lasot zilbes, izlien nevajadzīgs patskanis “ы” un bērnu nāksies mācīt no jauna.
2. posms
Kad bērns jau zina burtus un skaņas, kuras tie veido, var pāriet pie zilbju lasīšanas. Svarīgi dot bērniem zilbes tikai ar tādiem patskaņiem, kas nemīkstina līdzskani. Piemēram: “а”, “о”, “у”. Tādējādi bērnam būs vieglāk saprast lasīšanas principu.
3. posms
Tiklīdz bērns iemācījies savienot zilbes un sapratis principu, var pāriet pie zilbēm ar patskaņiem, kas mīkstina līdzskaņus: “и”, “я”, “е” u.c.
4. posms
Bērns jau prot izlasīt veselu vārdu. Šeit vecākiem parādās kārdinājums panākt no bērna, lai viņš saprastu vārdu. Pagaidām nevajadzētu to darīt, jo bērnam vēl ir svarīgi stiprināt jaunu prasmi. Lai pēc iespējas lielāka vārdu skaita izlasīšana kļūst par patīkamu spēli.
5. posms
Kad bērns jau ātri un viegli lasa jaunus vārdus, viņš sāk arī saprast izlasīto. Bērns Jums signalizēs, kad pats izstāstīs, ko viņš ir sapratis.
Mūsu lasīšanas kursu vada profesionāls, kas pateiks, kam vajadzētu pievērst uzmanību tieši Jūsu bērnam.
Pieraksts pa telefonu 28353220