Montesori nodarbības 3-6 g.v. bērniem
Aicinām bērnus no 3 līdz 6 gadiem uz nodarbībām pēc Marijas Montessori metodes!
Montesori pedagoģijas pamatprincips ir "Palīdzi man to izpildīt pašam".
Piedāvājam:
-- Dažāda vecuma bērnu grupu - bērna emocionālās un sociālās attīstības iespēja, komunikācijas spēju uzlabošana. Apmācība notiek balstoties uz attīstības tempu, nevis vecumu.
-- Attīstošās vides izveide - spēles un materiāli, noteikts telpu aprīkojums, kas veicina dabisku attīstību.
-- Zināšanas, gūtas pieredzes veidā - tā prasmes būt apgūtas labāk un notiks izvairīšanās no stereotipiem.
-- Darba cikliskums - lai nerastos nogurums.
-- Brīvā pārvietošanās nodarbības laikā - ļauj bērnam atrast visinteresantāko nodarbību uz konkrētu brīdi, atbrīvoties no slodzes un liekas enerģijas.
-- Pieaugušajam ir palīga nevis pasniedzēja loma.
Nodarbību plānā iekļauti:
- Sociālo prasmju trenēšana notiek ikdienas darbībā. Bērns mācās saprast savas emocijas, verbāli izpaust savas vēlmes, gaidīt un pieņemt atteikumu pēc nepieciešamības.
- Praktiskā darbošanas zonā bērni apgūst mājsaimniecības prasmes, nostiprina roku muskulatūru, veicina acu un roku koordināciju. Mācās kopt sevi, apkartējo vidi un augus, ka arī apgūst un pilnveido zīmēšanas, izgriešanas, veidošanas un citas mākslas tehnikas.
- Ikdienas darbībā bērni apgūst pašapkalpošanas prasmes: prasmi pārģerbties, salikt apģērbus, piepildīt sev glāzi ar ūdeni, izmazgāt krūzi, noslaucīt galdu vai grīdu pēc sevis, sagriezt banānu un uzklāt sev galdu.
- Runas attīstība, fonematiskās dzirdes attīstība, artikulācijas nodarbības. Vārdu krājuma paplašināšana notiek ar priekšmetiem un kartiņām caur spēlēm. Bērni jau interesējas ar burtiem, mācās tos izlikt īsos vārdos un pēc tam lasīt.
- Jau agrā bērnībā bērniem patīk matemātiskās spēles un Montesori materiāls dod bērniem iespēju apgūt to ar prieku. Bērni apgūs skaitīšanu līdz 10, ciparu simbolus, saskaņos simbolus ar skaitļiem, un pēc tam dosies būrvīgā zeltu pērļu pasaulē, kur caur daudzveidīgām spēlēm apgūs saskaitīšanas, atņemšanas, reizināšanas un dalīšanas būtību. Ka arī varēs rīsīnat pirmos matematiskos uzdevumus.
- Zināšanas par apkartējo vidi bērni apgūst caur īstiem priekšmetiem, kartiņām, diskusijām, novērošanu, eksperimentiem un patstavīgiem mākslas darbiem.
Radīti apstākļi veicināt katram bērnam:
- koncentrēšanas spēju darbojoties;
- uzmanību, pacietību, kustību koordināciju un kustību kontroli;
- bērna darbības precizitāti un loģiskumu.
Vecāki:
- uzzinās daudzveidīgas prakstiskās metodes bērnu audzināšanai bez strīdiem;
- iemācīsies labāk saprast sava bērna vajadzības;
- uzzinās par mājas montesori vides izveides pamatprincipiem tieši savam bērnam.
Katram bērnam tiek nodrošināta individuālā pieeja un individuālā programma, kas atbilst viņa attīstības vajadzībām. Attiecības grupā ir balstītās uz cieņu gan pret katra bērna personību, gan pret pieaugušo cilvēku.
Rezulātā bērns gatavojas dzīvei!
Nodarbības notiek katru darba dienu, ir iespēja izvēlēties piemērotāku nodarbības laiku un garumu.
Grafiks ir pieejams nodarbību sarakstā.
Pieraksts pa tālr.28601192
Nodarbības vada:
Natālija Mihailovskaja
Bakalaura grāds sociālajā darbā un pedagoģijā.
Montesori pedagogs (Minhenes akadēmijas un LU starptautiskā programma).
Diploms medicīnas Montesori pedagoģijā.
Bērnu ar invaliditāti terapija un attīstība un integrācija sabiedrībā.
Vairāk nekā 20 gadu pieredze.